4 Nisan 2012 Çarşamba

BAŞKA BAHARA...

Küçük bir şeker tanesi kadardı mutluluk. Her gün içtiğim çaya bi kaşık dolusu atıp sıcakta erimesi hiç dikkatimi çekmemişti oysa. Müjdeli haberin ardından şeker tanesinin hep kalacağını düşündüm bi anlık gafletle. (doktor da hiç bilgilendirme yapmadı) Ama uzun sürmedi 5-6 gün şeker tanesini düşündük, hayal kurduk. Hatta kutlama pastamızı aldık 




Gülücüklerle dolu bi pastayla o akşam kutlama yapacaktık kiiii, pastamız dolapta akşamı beklerken şeker tanesiyle vedalaştığımızı öğrendik. Olsun nasip böyleymiş akşam yine yedik pastamızı. Çok severim pastayı ama bu sefer benim için şekersiz hiç tadı yoktu...

                                                  Sevgiyle kalın...

7 yorum:

  1. nasıl canımı acıttı yazdıkların susma hakkımı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok sakın acımasın canın güzel ablacığım, bunda da vardır bi hayr, inanıyorum..

      Sil
  2. Canım benim hayırlısı Rabbimden. Üzme kendini. Pastan çok şeker. Her gününü mutlu yaşa.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, elbet hayırlısı. Buna sağlam bi şekilde inanmasam çok yıpranırdım ama şükür iyiyim. Hepimiz mutlu yaşayalım. Sevgiler..

      Sil
  3. Favorim..

    Hayırlısı olsun güzel arkadaşım, her şeyin hayırlısı olsun..

    YanıtlaSil
  4. herşeyin hayırlısı canım...üzülmek yok elbet birgün olacak inanıyorum dua ediyorum...

    YanıtlaSil