3 Haziran 2012 Pazar

BUGÜNLER BEN..

Şu mayıs ayı öyle yoğun geçti ki benim için, bi uğrayıpta post bile yazamadım. Yoğunluk hala bitmiş değil ama bi uğrayıp kaçayım dedim.
Bu aralar bahçede vakit geçiriyorum. Biraz sebze ektim. Biraz çiçeklerin bakımı derken iyi geliyor insana toprakla uğraşmak. Hem onları suluyorum, zararlı otlarını temizliyorum bi yandan da güzel kareler yakalama çabasındayım. İlk domateslerim, ilk çileğimi paylaşayım, bir kaçta çiçeklerimizi görün hadi ben çayımı alıp bahçeye gidiyorum hoşçakalıınn...




5 yorum:

  1. sen büyünce fotografcımı olucaksınn :))
    ama çok güzeller hakını yiyemem tatlım arada ugra tenbel şey:)

    YanıtlaSil
  2. o çilekle domatsi ben gelmeden yeme yoksa bozuşuruz:)

    YanıtlaSil
  3. Sık sık görebilsek keşke seni Favorim ya :(

    Fotoğraflar çok güzel, o çilekler, domatesler. Bilirim toprakla uğraşmak nasılda iyi gelir insana..

    YanıtlaSil
  4. aman yarabbi ne güzel bir sokak bu böyle.. sevgiler banada gel..

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu henüz keşfetmiş bulunuyorum bayıldım fotoğraflara nasılbir güzelliktir bu ....sevgiler

    YanıtlaSil